среда, 12 февраля 2014 г.

Wygrana w konkursie coricamo juz dotarla do mnie!!!

Witajcie!


W grudniu 2013 roku internetowy sklep coricamo.pl ogłosił konkurs na Facebook‘u pod tytulem „Święty Mikołaj z Coricamo 2013“, w którym postanowiłam wziąść udział. Wysłałam 3 zdjęcia swoich prac. W konkursie wzięło udział ogromna ilość prac, wszystkie były bardzo piękne, oryginalne. Jedna z nadesłanych przeze mnie prac zajęła 1 miejsce!!! 

 Praca, która wygrała w tym konkursie.

A w pierwszych dniach lutego wczesnego ranka zapukał do mych drzwi listonosz, który przyniósł dużą kopertę adresowaną do mnie! To była nagroda, wygrana w konkursie, roczna prenumerata 2 czasopism „Twórcze Inspiracje“ i „Igłą Malowane“.




Tak właśnie wyglądał otwarty list. I niezmierne szczęście i radość na mej twarzy.




 Postanowiłam pokazać, co się kryje w środku czasopima „Igłą Malowane“....





...i oczywiście „Twórcze Inspiracje“


Комментариев нет:

Отправить комментарий