суббота, 22 февраля 2014 г.

KONKURS HAFTOWANYCH KARTEK WIELKANOCNYCH

Witam wszystkich serdecznie!!! 


Zbliżają się Święta Wielkiej Nocy!
I to nie tylko uroczyste nabożeństwa, malowane pisanki, kraszanki, bazie, pieczywo, przepyszne dania, ale także życzenia, piękne kartki wielkanocne z przeróżnymi motywami! A jeżeli te kartki zawierają wyhaftowany motyw, stają się czymś niezwykłym (przynajmniej dla mnie).

Bardzo lubinę w okresie wielkanocnym składać życzenia dla swoich bliskich i rodzenstwa, ucieszyć każdego specjalną, oryginalną kartką i pięknym tekstem w środku i milym wyhaftowanym motywem.

Właśnie dlatego postanowiłam na swoim blog‘u ogłosić konkurs na NAJPIĘKNIEJSZĄ HAFTOWANĄ KARTKĘ WIELKANOCNĄ!




Podaję zasady mojego konkursu:

1. Uczestnicy konkursu nie powini być czytelnikami mojego bloga, ale byłoby mi niezmiernie miło, gdybyśmy się zapoznali i moglibyśmy czasami zaglądać do siebie na blog‘i :)

2. Na zdjęcia Waszych haftowanych kartek będę czekala do 15 kwietnia włącznie, na mego e-mail‘a:  evelinadauksevic@gmail.com    . W nazwie e-maila proszę wskazac:  KONKURS HAFTOWANYCH KARTEK WIELKANOCNYCH. Proszę wskazac także swoje imię, nazwisko i adres swego bloga (jeżeli oczywiscie go macie).  Także poproszę o opublikowanie mego banerka konkursowego na swoim blogu. :) 

3. 16 kwietnia opublikuję wszystkie zdjęcia na swoim blogu i rozpoczniemy głosowanie, które potrwa do 19 kwietnia.

4. 19 kwietnia określimy zwycięzcę. Autor kartki, która otrzyma najwięcej głosów, zostanie zwycięzcą nagrody głównej, którą ufundował sklep  http://www.coricamo.pl/  . Jest to zestaw do haftu  z muliną i koralikami (zestaw zawiera: kanwę czystą typu Aida (100% bawełna) o gęstości 54 oczek/10 cm (14ct), mulinę, koraliki firmy Preciosa, igłę oraz kolorowy wzór graficzny).

5. Także zostanie wybrana jeszcze jedna kartka na mój gust, autor tej kartki otrzyma nagrodę pocieszenia od sklepu  http://www.coricamo.pl/   i malutki prezencik ode mnie! Ale co to będzie za nagroda? Narazie niech zostanie to w tajemnicy!



A więc z niecierpliwością czekam na Wasze zdjęcia haftowanych kartek wielkanocnych!!! :) I życzę wszystkim powodzenia oraz owocnych przyszykowań do zbliżających się świąt!!!



Комментариев нет:

Отправить комментарий